Значно легше зобразити образ, деталь, або символ, щоб виразити переживання і емоції, ніж добирати потрібні слова, адже влучний мазок, крапля фарби у потрібному місці промовляють більше за сторінку довжелезного тексту. Часом мене відверто дратують проханнями розповісти про тещо зображено на тій чи іншій з моїх картин, адже якби я міг розповісти словамито просто розповів би замість того, щоб малювати. Проте...
Техніка.
Техніку живопису я обрав свідомо, так як картина мусить бути матеріальною, особливозараз, коли це втрачає актуальність через засилля комп'ютерного живопису, колитехнології диктують свої умови і ефекти домінують над професіоналізмом, здоровим глуздом та смаком, коли відеоінсталяції та векторна графіка роздрукованана кольоровому принтері зводяться у ранг мистецтва. Я йду від зворотного -традиційним способом зобразити технологічні речі та елементи, бо комп'ютер недає мені того відчуття захвату, тактильності і контролю, котрі можуть датиполотно з фарбами. Але тут мій консерватизм вщухає - я не бажаю бути обмежений самим тільки полотном іпензлями. Обираючи високотехнологічні акрилові фарби (не завжди художнього призначення), нітро-спреї для графіті, маркери, заправлені спеціальними фарбами, техніку трафарету та інші прийоми й матеріали, запозичені переважно згалузі вуличного мистецтва та авангарду 20 століття, створюю кислотно-яскравіполотна з великою кількістю деталей, масними мазками фарби, плямами неохайних трафаретів і постатями химерних образів. Використовуючи синтетичні матеріали я підкреслюю свою належність до епохи, в котрій живу, її досягнення і надбання. Нарівні з авторським підписом використовую знак"іритант", котрим позначаються їдкі хімічні речовини-подразники. Але, разом з тим, я наполягаю що картина - це річ намальована фарбою на стіні чи полотні, а не файл на жорсткому диску комп'ютера, хай навіть частково матеріалізований принтером.
Образи.
Самовихований на електронній музиці, відеоіграх, графіті, яскравих коміксах і динамічних мультсеріалах я беру звідти ідеї, натхнення, додаю спеціальну художню освіту та професійний досвід у сфері рекламного дизайну та розробки відеоігор і пишуполотно. Героями картин зображаю роботів, так як образ робота дуже близький домоєї манери малювання, до того ж сьогодні, коли життя людей неможливе безінтернету, побут наповнений електронними пристроями, а інвалідам вживлюють механічні протези й штучні внутрішні органи, це актуально як ніколи. На електронній музиці як джерелі натхнення концентруюся тому, що безпосередньо користуюся принципами її створення, тільки у графічному вигляді. Це техно і такі прийоми як ремікс*, семплінг**, програмування ритму за допомогою секвенсера*** я роблю частиною своєї техніки, зокрема це дуже чітко видно в таких роботах як "Хижий Ритм" та "Пси Війни". Дуже часто полотнам даю назви пісень, котрі мене надихнули, або дух яких найкраще ілюструє картина. Не цураюся поп-культури - малюю роботів у спортивних костюмах, янголів з графіті, долучаю саморобні логотипи, знаки та японські ієрогліфи до загальної графічної композиції, котру стилізую під уривки коміксу чи реклами, тощо.
Сюжет.
Не відіграє для мене особливої ролі, так як через відкриту експресивність робіт даю змогу кожному бачити щось своє і те, що для мене є вестерн
Техніка.
Техніку живопису я обрав свідомо, так як картина мусить бути матеріальною, особливозараз, коли це втрачає актуальність через засилля комп'ютерного живопису, колитехнології диктують свої умови і ефекти домінують над професіоналізмом, здоровим глуздом та смаком, коли відеоінсталяції та векторна графіка роздрукованана кольоровому принтері зводяться у ранг мистецтва. Я йду від зворотного -традиційним способом зобразити технологічні речі та елементи, бо комп'ютер недає мені того відчуття захвату, тактильності і контролю, котрі можуть датиполотно з фарбами. Але тут мій консерватизм вщухає - я не бажаю бути обмежений самим тільки полотном іпензлями. Обираючи високотехнологічні акрилові фарби (не завжди художнього призначення), нітро-спреї для графіті, маркери, заправлені спеціальними фарбами, техніку трафарету та інші прийоми й матеріали, запозичені переважно згалузі вуличного мистецтва та авангарду 20 століття, створюю кислотно-яскравіполотна з великою кількістю деталей, масними мазками фарби, плямами неохайних трафаретів і постатями химерних образів. Використовуючи синтетичні матеріали я підкреслюю свою належність до епохи, в котрій живу, її досягнення і надбання. Нарівні з авторським підписом використовую знак"іритант", котрим позначаються їдкі хімічні речовини-подразники. Але, разом з тим, я наполягаю що картина - це річ намальована фарбою на стіні чи полотні, а не файл на жорсткому диску комп'ютера, хай навіть частково матеріалізований принтером.
Образи.
Самовихований на електронній музиці, відеоіграх, графіті, яскравих коміксах і динамічних мультсеріалах я беру звідти ідеї, натхнення, додаю спеціальну художню освіту та професійний досвід у сфері рекламного дизайну та розробки відеоігор і пишуполотно. Героями картин зображаю роботів, так як образ робота дуже близький домоєї манери малювання, до того ж сьогодні, коли життя людей неможливе безінтернету, побут наповнений електронними пристроями, а інвалідам вживлюють механічні протези й штучні внутрішні органи, це актуально як ніколи. На електронній музиці як джерелі натхнення концентруюся тому, що безпосередньо користуюся принципами її створення, тільки у графічному вигляді. Це техно і такі прийоми як ремікс*, семплінг**, програмування ритму за допомогою секвенсера*** я роблю частиною своєї техніки, зокрема це дуже чітко видно в таких роботах як "Хижий Ритм" та "Пси Війни". Дуже часто полотнам даю назви пісень, котрі мене надихнули, або дух яких найкраще ілюструє картина. Не цураюся поп-культури - малюю роботів у спортивних костюмах, янголів з графіті, долучаю саморобні логотипи, знаки та японські ієрогліфи до загальної графічної композиції, котру стилізую під уривки коміксу чи реклами, тощо.
Сюжет.
Не відіграє для мене особливої ролі, так як через відкриту експресивність робіт даю змогу кожному бачити щось своє і те, що для мене є вестерн